11-01-2021, 04:24 PM
Yüksek kaliteli reklam oluşturmayla ilgili temel bilgiler
Kitlenize hitap edecek reklamlar oluşturun.
Yüksek kaliteli bir anahtar kelime listesi oluşturduğunuza göre, hedef kitlenize hitap edecek ilgi çekici metin reklamlar yazmaya başlayabilirsiniz. Aşağıda, yararlanabileceğiniz birkaç ipucunu paylaşıyoruz.
[b]1 Anahtar kelimelerinizden en az birine yer verin[/b]
Anahtar kelime listenizdeki kelimeleri kullanmak, reklamlarınızın kullanıcıların aradıklarıyla alakalı olmasını sağlamak için çok akıllıca bir yoldur. Örneğin, anahtar kelimelerinizden biri "tasarım yorganlar" ise başlığınız "el yapımı tasarım yorganlar" olabilir.
[b]2 Reklamlarınızı üzerinde işlem yapılabilir duruma getirin[/b]
Kullanıcılara yapmaları gereken bir sonraki işlemin ne olduğunu açıkça göstermek reklamlarınızı daha ilginç hale getirecektir. Yaygın görülen örnekler arasında "Ücretsiz teklif almak için hemen arayın" ve "Hemen daha fazla bilgi edinin" gösterilebilir.
[b]3 Reklamınızın açılış sayfanızla uyumlu olduğunu doğrulayın[/b]
Reklamınızda bir promosyonu veya ürünü mü tanıtıyorsunuz? Bağlantı verdiğiniz sayfanın reklamınızdaki içerikle eşleşip eşleşmediğini iki kez kontrol edin. Kullanıcılar aradıklarını hemen bulamazlarsa web sitenizden ayrılabilir.
Kitlenize hitap edecek reklamlar oluşturun.
Yüksek kaliteli bir anahtar kelime listesi oluşturduğunuza göre, hedef kitlenize hitap edecek ilgi çekici metin reklamlar yazmaya başlayabilirsiniz. Aşağıda, yararlanabileceğiniz birkaç ipucunu paylaşıyoruz.
[b]1 Anahtar kelimelerinizden en az birine yer verin[/b]
Anahtar kelime listenizdeki kelimeleri kullanmak, reklamlarınızın kullanıcıların aradıklarıyla alakalı olmasını sağlamak için çok akıllıca bir yoldur. Örneğin, anahtar kelimelerinizden biri "tasarım yorganlar" ise başlığınız "el yapımı tasarım yorganlar" olabilir.
[b]2 Reklamlarınızı üzerinde işlem yapılabilir duruma getirin[/b]
Kullanıcılara yapmaları gereken bir sonraki işlemin ne olduğunu açıkça göstermek reklamlarınızı daha ilginç hale getirecektir. Yaygın görülen örnekler arasında "Ücretsiz teklif almak için hemen arayın" ve "Hemen daha fazla bilgi edinin" gösterilebilir.
[b]3 Reklamınızın açılış sayfanızla uyumlu olduğunu doğrulayın[/b]
Reklamınızda bir promosyonu veya ürünü mü tanıtıyorsunuz? Bağlantı verdiğiniz sayfanın reklamınızdaki içerikle eşleşip eşleşmediğini iki kez kontrol edin. Kullanıcılar aradıklarını hemen bulamazlarsa web sitenizden ayrılabilir.