12-06-2021, 04:05 AM
COVID-19 etkisiyle e-ticaret harcamaları yüzde 45 arttı
Sektör bileşenleriyle yapılan görüşmeler ve 1.500 tüketicinin görüşlerine dayanılarak oluşturulan rapor, Türkiye'nin 2020 yılında olgun e-ticaret pazarları arasına girdiğini ortaya koyuyor. E-ticaret harcamaları COVID-19 pandemisinin etkisiyle yüzde 45 oranında artarken, e-ticarete katılan işletme sayısının 2015'ten bu yana yüzde 42 oranında arttığı görülüyor.
[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir Kayıt Olmak İçin Buraya Tıklayın!]
Sektör bileşenleriyle yapılan görüşmeler ve 1.500 tüketicinin görüşlerine dayanılarak oluşturulan rapor, Türkiye'nin 2020 yılında olgun e-ticaret pazarları arasına girdiğini ortaya koyuyor. E-ticaret harcamaları COVID-19 pandemisinin etkisiyle yüzde 45 oranında artarken, e-ticarete katılan işletme sayısının 2015'ten bu yana yüzde 42 oranında arttığı görülüyor.
[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir Kayıt Olmak İçin Buraya Tıklayın!]