28-07-2021, 08:37 PM
Türkiye, Kurban Bayramı’nda yine online alışverişi tercih etti
Param Kurban Bayramı’na ilişkin verilerini açıkladı. Param tarafından açıklanan bayram alışverişi verilerine göre, ParamPOS ile yapılan alışveriş adedi, bir önceki yıla göre yüzde 1021 oranında artış gösterdi. ParamKart ile yapılan bayram alışveriş adedi de yüzde 203 büyüdü. Her iki üründe alışveriş rekoru ise bayramın ikinci günü olan 21 Temmuz’da yaşandı. İşlem hacmi ve adedindeki artışlara karşın ortalama sepet harcamaları ise geriledi.
[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir Kayıt Olmak İçin Buraya Tıklayın!]
Param Kurban Bayramı’na ilişkin verilerini açıkladı. Param tarafından açıklanan bayram alışverişi verilerine göre, ParamPOS ile yapılan alışveriş adedi, bir önceki yıla göre yüzde 1021 oranında artış gösterdi. ParamKart ile yapılan bayram alışveriş adedi de yüzde 203 büyüdü. Her iki üründe alışveriş rekoru ise bayramın ikinci günü olan 21 Temmuz’da yaşandı. İşlem hacmi ve adedindeki artışlara karşın ortalama sepet harcamaları ise geriledi.
[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir Kayıt Olmak İçin Buraya Tıklayın!]